Ми добре розуміємо, як навколишнє середовище і нові проекти розвивають інфраструктуру міста. За допомогою наших проектів ми прагнемо підняти рівень комфорту життя людей на новий рівень.
У Херсоні, де ми створили ТРЦ Фабрика, один з наших найперших об’єктів, люди часто говорять: «Є життя до Фабрики і після неї». Це найкраще визначення того, що ми даємо людям і яку цінність наші проекти мають для них.
Ми створюємо щось нове для міста, а це, в свою чергу, створює новий рівень комфорту для його мешканців.
Це твердження стосується всіх наших проектів. Фабрики і заводи, небезпечні і занедбані на десятиліття будівельні майданчики і котли - це те, що ми беремо, облагороджуємо і перетворюємо в символ міста. Це сучасна історія про те, як бридке каченя перетворюється на прекрасного лебедя, але на цей раз результат приносить користь всім людям, змінюючи їх середовище і життя на краще. Народне визнання цього факту - найкраща подяка для нас.
Наші об'єкти нерухомості активно беруть участь у житті соціуму. Торгові центри стали невід'ємною частиною місцевої інфраструктури та повсякденного життя, тому ми не можемо ігнорувати важливі місцеві події, такі як святкування Дня міста, новорічних свят або благодійних акцій на підтримку ветеранів чи онкохворих.
Однак, ми ніколи не обмежуємо нашу підтримку тільки тими, хто безпосередньо її потребує, а також спонсоруємо молодих спортсменів та творчих особистостей, які представляють своє місто і прагнуть поліпшити його, як і ми. Ми віримо, що наші торгові центри можуть бути успішними тільки в успішному місті в цілому.
Ми вважаємо, що для того, щоб залишатися попереду, необхідно швидко і ефективно реагувати. Ми в курсі всіх останніх нововведень і тенденцій в області розвитку та управління нерухомістю, і, як тільки у наших клієнтів з'являється достатній попит на конкретне рішення, ми впроваджуємо його в наші проекти, будь то пункти доставки за допомогою дронів або станції зарядки для електромобілів.
Ми розробляємо наші проекти на основі нових енергоефективних рішень і систематично проводимо енергетичний аудит всіх об'єктів в експлуатації. Цей підхід є невід'ємною частиною нашої безпрограшної філософії: вигідний як з екологічної, так і з економічної точок зору.
Впровадження енергоефективних рішень призводить до значного зниження витрат на обслуговування наших об'єктів. Ми прагнемо перевести їх усі в режим відновлюваної електроенергії. Budhouse Group першими в Україні розробили торгові центри, що працюють виключно на поновлюваних джерелах, а не на природному газі. Наш підхід заснований на використанні теплових насосів для опалення та охолодження об'єктів (напрямок, в якому ми активно і плідно співпрацюємо з LG) і сонячних панелей для перетворення енергії, де це дозволяють умови.
Ці зусилля, в поєднанні з енергоефективними будівельними матеріалами, призводять до зниження експлуатаційних витрат наших торгових центрів.