Ми впевнені, що торгові площі повинні перетворитися на громадські місця. Наш підхід до розвитку просторів, орієнтованих на людину, точно відображає постійно мінливі інтереси і спосіб життя людей.
Ми переконані, що маємо справу не з нерухомістю, а з реальними людьми. Ми розвиваємо не торгові центри, а людей. Для нас наші ТРЦ - це набагато більше, ніж просто ще одне місце для здійснення покупки - це місця, куди люди приходять, щоб провести час, відпочити, розважитися, поспілкуватися. Ось чому ми вводимо змінну функціональність у наші центри: розважальні, для проведення дозвілля, соціальні, освітні - все, що потрібно нашим гостям. Такий підхід робить наших гостей щасливими, наші торгові центри успішними, а наших орендарів та інвесторів задоволеними.
Розвиваючи наші об'єкти, ми змогли створити невеликі міста всередині міст. Наші ТРЦ стали центрами культурного життя та благодійності. Ми змогли привернути увагу громадськості до важливих соціальних проблем шляхом заходів на підтримку ветеранів, онкохворих і нужденних. І за всі зусилля ми отримуємо найціннішу винагороду - любов і визнання людей.