НАГОРОДИ І ПРЕМІЇ 2020
ТРЦ FABRIKA - перше місце в номінації «Кращий великий ТРЦ поза міст-мільйонників», RAU Awards
ТРЦ FORUM LVIV - перше місце в номінації «Кращий середній ТРЦ в містах-мільйонниках», RAU Awards
ТРЦ LUBAVA - перше місце в номінації «Кращий малий ТРЦ поза міст-мільйонників», RAU Awards
Максим Гаврюшин - перше місце в номінації «Персона року в девелопменті»
ТРЦ Форум Львів - кращий середній торговий центр України CP AWARDS 2020
Linden Luxury Residences - перше місце в номінації «Кращий проект житлової нерухомості», CP Awards
ВІДВІДУВАНІСТЬ
Торгові центри Budhouse Group в 2020 році відвідали 19,4 млн осіб, що на 28% менше, ніж в 2019 році. На 1000 кв. м орендної площі в день, таким чином, відвідуваність в середньому близько 480 відвідувачів. Причиною є карантинні обмеження. Це перше за час роботи торгових центрів компанії зниження відвідуваності по відношенню до попереднього року. Найменше зниження відвідуваності було в ТРЦ Fabrika (-23%). У січні-лютому 2020 року відвідуваність ТРЦ традиційно росла, але з березня по грудень кількість відвідувачів різко скоротилася. В середньому відвідувачі були в торгових центрах BHG 7 разів на місяць і в них проводили 74 хвилини за одне відвідування. Це на 16% менше, в порівнянні з 2019 роком і пов'язано з обмеженням роботи сектора розваг та громадського харчування.
ТОВАРООБІГ
У порівнянні з 2020 роком, товарообіг торгових центрів в гривневому еквіваленті істотно знизився. Якщо в 2018 році середній приріст склав 23,3%, а в 2019 році 12,8%, то в 2020 році з відомих причин товарообіг скоротився на 11%. Загальний товарообіг торгових центрів BHG в 2020 році склав близько 6,8 млрд гривень. Найменше падіння спостерігалося в ТРЦ Lubava (-2,6%). У той же час середня орендна ставка в 2020 році в працюючі без обмежень місяці в доларах США скоротилася на 4%.
НОВІ ОРЕНДАРІ
У 2020 році середня вакантність у торгових центрах BHG склала близько 0,6% (0,2% в 2019 році). Мінімальна вакантність була зафіксована в ТРЦ Forum Lviv (0,3%). Ротація орендарів зменшилася в порівнянні з 2019 роком і була пов'язана в основному з важкою економічною ситуацією. Всього за рік в діючих торгових центрах було підписано 30 нових договорів оренди загальною площею 6564 кв. м. (40 нових договорів і більше 3000 кв. м в 2019 році). Найбільш великими угодами стали підписання в ТРЦ Lubava LC Waikiki і «Будинок Іграшок».
ON-LINE
У 2020 році торгові центри BHG традиційно багато уваги приділяли просуванню он-лайн. Загальна кількість контактів з користувачами на різних он-лайн ресурсах склало 64,5 млн раз (охоплення публікацій в соц мережах, відвідування сайту), що на 79% більше в порівнянні з 2019 роком.
Загальна кількість підписників в соціальних мережах об'єктів групи за підсумками року склало 548 тис. чоловік. Приріст за рік склав 19%. Найбільше зростання зафіксовано в ТРЦ Fabrika (+ 36%). Публікації акаунтів об'єктів компанії охопили аудиторію в 63,3 млн осіб (+ 86%) в 2020 році. Акаунти торгових центрів Forum Lviv і Fabrika Херсон залишаються найбільшими в Україні за кількістю підписників. Також зростала і активність сайтів торгових центрів.
За 2019 рік на сайтах групи було близько 1,2 млн сеансів (приріст 20% до 2020 року), з яких 684 тис склали унікальні користувачі. Кількість пошукових запитів об'єктів компанії склало 360 тис.
ЗАХОДИ
У минулому році в торгових центрах Budhouse Group відбувалося набагато менше активностей - всього 211 різних заходів. Це приблизно в 2,5 рази менше, ніж в звичайний рік. Проведення великих заходів було заборонено з огляду на дії карантинних обмежень. Найбільш значущими активностями, які привернули додатковий потік в кожен з ТРЦ стали Black Friday, Halloween, новорічні свята.
ДЕВЕЛОПМЕНТ
Протягом 2020 року компанія продовжувала будівництво житлового будинку преміум класу LINDEN LUXURY RESIDENSES, який є найдорожчим будинком Києва. В даний час об'єкт готується до здачі в експлуатацію.
На території ТРЦ Fabrika було розпочато будівництво відкритого аквапарку площею 4 тис. Кв.м, до складу якого крім 3 басейнів увійдуть, SPA центр, ресторани, відкрита концертна площадка. Відкриття об'єкту заплановане в травні 2021 року.
У 2020 році було відновлено будівництво ТРЦ Nikolsky у Харкові. В даний час об'єкт знаходиться на завершальній стадії будівництва. Станом на січень підписано вже більше 95% торговельних площ. Роботи по адаптації почали якірні орендарі - група Inditex, Argo, MTI, «Сільпо», Multiplex, Sport Life, ДРЦ, боулінг-клуб і ін. Відкриття ТРЦ заплановане в травні 2021 року.
Девелоперська компанія Budhouse Group підвела підсумки 2023-го року. За цей період компанія отримала нагороди для своїх ТРЦ і не тільки. Максим Гаврюшин, операційний директор компанії, переміг у номінації "Персона року в девелопменті". Компанія повністю відновила роботу ТРЦ Nikolsky у Харкові.
Початок 2024 року обіцяє стати продуктивним періодом для ТРЦ Lubava, визнаного найкращим малим ТРЦ в Україні за версією Rau Awards. Наприкінці минулого року девелоперська компанія Budhouse Group успішно уклала низку договорів оренди, спрямованих на поліпшення tenant-mix`у ТРЦ.
Девелоперська компанія Budhouse Group стала лауреатом престижної міжнародної премії Luxury Lifestyle Awards у категорії “Витривалість та досконалість”, яка відзначає не лише професійність, а й внесок у гуманітарні та культурні ініціативи під час війни.