НАГОРОДИ І ПРЕМІЇ 2021
Минулого року компанія Budhouse Group отримала 7 нагород:
ВІДКРИТТЯ ТРЦ Nikolsky
Головною подією для компанії у 2021 році стало відкриття 21 травня ТРЦ Nikolsky у Харкові загальною площею 104 тис. кв. м. В день відкриття ТРЦ відвідало 62 тисячі людей. Загальна сума інвестицій становить близько 110 млн. євро, з яких 53,6 млн. євро — кредит польського державного банку BGK.
ТРЦ Nikolsky демонструє чудові результати роботи. За оборотом провідних роздрібних мереж, торгівельний центр входить до ТОП-3 найкращих об'єктів в Україні.
ВІДВІДУВАНІСТЬ
Торгівельні центри Budhouse Group у 2021 році відвідали 28,6 млн. осіб, що на 50% більше, ніж у 2020 році. Стрибок зростання відвідуваності стався в основному за рахунок відкриття ТРЦ Nikolsky у травні 2021 року. Якщо порівнювати відвідуваність інших працюючих ТЦ, то тут спостерігається поступове відновлення трафіку після падіння в 2020 році — 13,1% приросту. Але на рівень 2019 року жоден із ТЦ компанії ще не вийшов. Причиною є карантинні обмеження, які також мали місце у 2021 році.
На 1000 кв. м орендної площі на день, таким чином, припало в середньому близько 552 відвідувачів. В середньому відвідувачі бувають у торгівельних центрах Budhouse Group 7 разів на місяць і проводять 73 хвилини за одне відвідування. Це приблизно стільки ж, скільки у 2020 році, та на 16% менше, порівняно з 2019 роком, що пов'язано з обмеженням роботи сектору розваг та громадського харчування.
ТОВАРООБІГ
Порівняно з 2020 роком, товарообіг торгівельних центрів у гривневому еквіваленті суттєво зріс. Якщо у 2019 році середній приріст склав 12,8%, а у 2020 році з відомих причин товарообіг скоротився на 11%, то у 2021 році приріст склав 22% порівняно з 2020 роком та 13% порівняно з 2019 роком. У євро/доларах товарообіг об'єктів компанії також вийшов на рівень 2019 року і навіть трохи перевищив його. Загальний товарообіг торгівельних центрів Budhouse Group у 2021 році з урахуванням нового ТРЦ Nikolsky становив близько 10,4 млрд гривень. Найбільше зростання товарообігу спостерігалося у ТРЦ Forum Lviv (27%). Разом з тим, середня орендна ставка у 2021 році у місяці, що працюють без обмежень, у доларах США збільшилася на 9,5%. А з огляду на відкриття нового ТРЦ Nikolsky, середня орендна ставка в об'єктах компанії зросла на 27%.
НОВІ ОРЕНДАРІ
У 2021 році середня вакантність у торгівельних центрах Budhouse Group склала близько 0,8% (0,6% у 2020 році). Мінімальна вакантність була зафіксована у ТРЦ Forum Lviv та ТРЦ Lubava (0,4-0,5%). Ротація орендарів зменшилась порівняно з 2020 роком. Всього за рік у торгівельних центрах, що діють, було підписано 19 нових договорів оренди загальною площею 3 600 кв. м (30 нових договорів та понад 6 500 кв. м у 2020 році). Окрім діючих ТЦ, також було підписано 155 нових договорів оренди у ТРЦ Nikolsky. Найбільшими відкриттями в інших ТЦ компанії стали «Ельдорадо», New Yorker та De Facto у ТРЦ Fabrika.
ONLINE
У 2021 році торгівельні центри Budhouse Group традиційно багато уваги приділяли просування онлайн. Загальна кількість контактів з користувачами на різних онлайн ресурсах склала 111 млн разів (охоплення публікацій у соцмережах, відвідування сайту), що на 63% більше у порівнянні з 2020 роком.
Загальна кількість послідовників у соціальних мережах за підсумками року становила 650 тис. осіб. Приріст протягом року становив 18%. Найбільше зростання зафіксовано в ТРЦ Nikolsky, де за перші півроку роботи акаунт в Instagram набрав 55 тис. осіб і увійшов до ТОП-4 акаунтів у країні. Необхідно також відзначити акаунти Instagram ТРЦ Fabrika та ТРЦ Forum Lviv, які у 2021 році вперше в Україні переступили позначку в 100 тис. осібта посідають відповідно перше та друге місце у рейтингу українських ТРЦ. Публікації облікових записів об'єктів компанії охопили аудиторію в 109 млн осіб (+73%) у 2021 році.
Також зростала активність сайтів торгівельних центрів. За 2021 рік на сайтах групи було вироблено близько 1,8 млн сеансів (приріст 50% до 2020 року), з яких понад 1 млн склали унікальні користувачі. Кількість пошукових запитів об'єктів компанії становила 800 тис.
ЗАХОДИ
Торік у торгівельних центрах Budhouse Group відбувалося набагато більше активностей — лише 367 різноманітних заходів. Це на 70% більше, ніж у 2020 році, але все ще набагато менше, ніж у попередні роки до пандемії, коли в рік проходило 500-600 заходів. Найбільш значущими активностями стали відкриття ТРЦ Nikolsky та святкування Дня міста Харкова.
ДЕВЕЛОПМЕНТ
Протягом 2021 року компанія продовжувала будівництво житлового будинку преміум класу LINDEN LUXURY RESIDENSES, що є найдорожчим будинком Києва. В даний час об'єкт готується до здачі в експлуатацію.
На території ТРЦ Fabrika було відкрито аквапарк площею 5 тис. кв. м, до складу якого крім 3 басейнів з водними атракціонами увійшли SPA центр, ресторан, відкритий концертний майданчик. Відкриття об'єкту відбулося у червні 2021 року.
Восени 2021 року було відновлено будівництво ТРЦ Khortitsa Mall у Запоріжжі. В даний час об'єкт знаходиться на початковій стадії будівництва. Станом на січень 2022 року вже підписано понад 55% торгових площ. Усі якірні орендарі визначені. Відкриття ТРЦ заплановано на весну 2024 року.
Восени 2021 року також була відновлена активна фаза будівництва ТРЦ Yessa в Одесі. В даний час ведуться роботи з будівництва каркасу будівлі. Станом на січень 2022 року визначено усі якірні орендарі та підписано понад 50% торгових площ. Відкриття ТРЦ заплановано на весну 2023 року.