Гіганти міжнародного ритейлу продовжують повертатися у незламний Харків. 8 травня у ТРЦ Nikolsky відновили свою роботу магазини групи LPP - House та Cropp. Відкриття Mohito заплановано до кінця місяця. З початку війни усі магазини групи LPP були зачинені у місті.
«Відомі міжнародні бренди продовжують повертатися у Харків. Сьогодні ми пропонуємо досить лояльні умови для старта наших орендарів. Адже наше завдання максимально підтримати економіку країни і давати харків’янам робочі місця. Так, 20 квітня у ТРЦ Nikolsky відновив роботу магазин німецького бренду New Yorker. Ця подія викликала великий ажіотаж серед жителів міста. А у березні відкрилася мережа SportLife», - розповідає Анатолій Шкрібляк, президент девелоперської компанії Budhouse Group.
Mohito – адресований жінкам, які люблять тренди і цінують оригінальну міську елегантність, упевнені в собі, знають свої сильні сторони і здатні виразити їх через свій унікальний стиль.
House – поєднує в собі останні тенденції з вуличним стилем. Бренд зосереджений на стилі casual, пропонує сміливі поєднання та виразні аксесуари.
Cropp – це повсякденний одяг, який дозволяє покупцям створювати власний стиль завдяки жіночим і чоловічим колекціям, доповненим широким асортиментом аксесуарів і взуття.
Премія CEEQA опублікувала короткий список фіналістів 2023 року.
Раді повідомити, що Budhouse Group та Linden Luxury Residences у списку фіналістів.
"Одним з найважливіших аспектів відродження Харкова є повернення людей, які були вимушені покинути свої домівки під час війни. Багато з них сьогодні повертаються до рідного міста. Ми помічаємо це по збільшенню відвідувачів нашого ТРЦ", - говорить Анатолій Шкрібляк, президент девелоперської компанії Budhouse Group.
Про це заявив операційний директор компанії Максим Гаврюшин.