У ТРЦ Nikolsky відкрився магазин Mango
У харківському ТРЦ Nikolsky відкрився магазин іспанського бренду Mango.
Його загальна площа складає 270 кв. м.
Бренд Mango був заснований у Барселоні. В даний час компанія є виробником одягу, взуття та аксесуарів.
Також спеціалізується на виробництві парфумерії, годинників і нижньої білизни.
Сьогодні магазини Mango представлені більш ніж у 100 країнах світу.
Nikolsky відкрився у травні 2021 року і показує прекрасні результати роботи. Загальна площа ТРЦ становить більше 106 тис. кв. м, торгова 53 - тис. кв. м.
Всього у торгівельному комплексі розташовано близько 150 магазинів, ресторани (на вихідних відкриється новий рибний ресторан Fish Fetish), кінотеатр, боулінг, спортивний клуб тощо.
Головним архітектором ТРЦ Nikolsky є ТАМ «А.В.Пашенько». Концепція і дизайн інтер'єрів були розроблені спільно з міжнародною компанією Sonae Sierra.
Девелопер проєкту - Budhouse Group.
Девелоперська компанія Budhouse Group підвела підсумки 2023-го року. За цей період компанія отримала нагороди для своїх ТРЦ і не тільки. Максим Гаврюшин, операційний директор компанії, переміг у номінації "Персона року в девелопменті". Компанія повністю відновила роботу ТРЦ Nikolsky у Харкові.
Початок 2024 року обіцяє стати продуктивним періодом для ТРЦ Lubava, визнаного найкращим малим ТРЦ в Україні за версією Rau Awards. Наприкінці минулого року девелоперська компанія Budhouse Group успішно уклала низку договорів оренди, спрямованих на поліпшення tenant-mix`у ТРЦ.
Девелоперська компанія Budhouse Group стала лауреатом престижної міжнародної премії Luxury Lifestyle Awards у категорії “Витривалість та досконалість”, яка відзначає не лише професійність, а й внесок у гуманітарні та культурні ініціативи під час війни.