< Back
. 10.03.2021

У ТРЦ Nikolsky відкриються магазини Mohito, House і Cropp

У центральному харківському ТРЦ Nikolsky відкриються магазини Mohito, House і Cropp. Загальна площа магазину Mohito складе 391 кв.м, House - 1139 кв.м, Cropp - 955 кв. м.

Mohito - адресований жінкам, які люблять тренди і цінують оригінальну міську елегантність, упевнені в собі, знають свої сильні сторони і здатні виразити їх через свій унікальний стиль. Бренд пропонує одяг й аксесуари в повній гамі енергійних кольорів і візерунків, які підкреслюють жіночність незалежно від місця та ситуації. Mohito шукає натхнення в культурі й реагує на поточні події, надихається найбільшими модними столицями і подіумами тижнів моди.

House - поєднує в собі останні тенденції з вуличним стилем. Бренд зосереджений на стилі casual, пропонує сміливі поєднання та виразні аксесуари. Клієнтами бренду є молоді по роках і духу люди, які поважають себе, цінують свободу та повні життя. House посилається на тенденції мистецтва, поп-культури і соціальних медіа у своїх колекціях, він черпає натхнення в стилі вулиць великого міста. Заохочує насолоджуватися модою та пропонує усвідомлено формувати свій імідж.

Cropp - це повсякденний одяг, який дозволяє покупцям створювати власний стиль завдяки жіночим і чоловічим колекціям, доповненим широким асортиментом аксесуарів і взуття. Бренд дозволяє виражати емоції та перетинати межі. Він черпає натхнення в сучасній культурі й музиці, творчо змішуючи їх в проектах з останніми тенденціями на подіумах. Під час проектування дизайнери співпрацюють з художниками візуальних мистецтв, ілюстраторами й граффіті-художниками зі всього світу. Бренд також багато років підтримує культурні події, пов'язані з вуличним мистецтвом.

Нагадаємо, в ТРЦ будуть представлені магазини групи Inditex, Argo, MD Fashion, MTI, Ultragroup, "Сiльпо", Multiplex, Sport Life та інші. Загальна площа торгівельного центру складає 106 тис. кв. м, торгова - 53 тис. кв. м. Паркінг розрахований на 700 машиномісць. Головним архітектором комплексу є ТАМ "А.В.Пашенько". Концепція і дизайн інтер'єрів були розроблені спільно з міжнародною компанією Sonae Sierra.

Відкриття заплановане на травень 2021 року.

Девелопер проєкту - Budhouse Group.



Повідомлення про форс-мажор для клієнтів і партнерів

. 09.03.2022

Докладніше >

У ТРЦ Nikolsky відкрився Virgin Izakaya Bar

Харків. 03.02.2022

Докладніше >

Budhouse Group: підсумки 2021

Київ. 19.01.2022

Докладніше >